Правила розміщення реклами в Києві
Цивілізовані правила розміщення зовнішньої реклами в Києві були прийняті в 2017 році для створення сприятливої атмосфери на ринку реклами і систематизації всіх рекламних вивісок в єдиний реєстр і зведення всієї реклами до одного стандарту.
Яким був основний посил для створення правил розміщення реклами – це поділ Києва на п'ять зон. Що собою являють ці зони поділу Києва ми зараз детально розберемо, для розуміння жителями Києва і підприємцями які цю рекламу розміщують на фасадах будівель, на вулицях і площах нашого прекрасного міста.
Форматні зони Києва для зовнішньої реклами
Нульова зона - це парки, зони відпочинку. Розміщення реклами заборонено!
Перша форматна зона - центральна частина міста. Рекламні вивіски у вигляді тільки об'ємних літер!
Друга форматна зона - близько від центру. Погоджено дозвіл вивісок об'ємними літерами і об'ємні букви на підкладці.
Третя форматна зона - всі спальні райони які знаходяться далеко від центральної частини міста (Лівий берег, Оболонь, Теремки і т. д.). На фасадах будівель розміщуємо всі рекламні засоби як об'ємні літери, лайтбокси, банери і т. д..
Четверта форматна зона - об'їзна дорога, все шосе. Розміщення білбордів, лайтбоксів і т. д..
Який результат роботи нових правил
Після двох років роботи нових правил в Києві вже видно результат, хоча тільки в центральній частині, але це вже результат, який радує не тільки жителів міста а й туристів, які бачать дійсно європейську столицю, яка заслуговує стати «перлиною в намисті» європейських держав.
Рекомендації для підприємців
Рекомендуємо всім підприємцям починати придивлятися до правил розміщення реклами та приводити в порядок свої рекламні конструкції. Замовляти послугу супроводу отримання дозволу на рекламні засоби та отримання дозволу на інформаційну вивіску.