Оформлення вітрин плівкою в Києві
Оформлення вітрин – це комплекс заходів, спрямованих на привернення уваги цільової аудиторії, інформування про послуги та продукти, які надає компанія, створення WOW-ефекта для формування потрібних асоціацій у клієнтів.В поняття оформлення вітрин входить – створення рекламних конструкцій в вітринах магазинів з креативною ідеєю, обклеювання вітрин плівкою з друком з рекламним зображенням, обклеювання вітрин з метою інформування про назву компанії, режиму роботи, поточних акціях чи гарячих пропозицій.
Новий Час РВК – за роки роботи у сфері реклами має компетенцію в розробці дизайну, оформлення вітрин в Києві, має творчий відділ маркетологів по зовнішній рекламі, дизайнерів з креативним баченням виконанням задач та кваліфікованих виробничників з досвідом роботи у сфері реклами з використанням різних матеріалів для різних рекламних кампаній.
Види оформлення рекламних вітрин
Види оформлення вітрин можна розділити на:- Обклеювання вітрин чи поклейка вікон плівкою з друком зовні чи всередині вітрин
- Неонові вивіски розташовуються всередині приміщення, за склом та кріпляться на прозорий акрил на тонкі тросики.
- Режим роботи розміщується на вхідних дверях і має достатньо варіантів для оригінальності донести інформацію про вас клієнтам.
- Креативні дизайнерські конструкції використовуються в великих вітражних вікнах з тематичними чи сезонними посиланнями до клієнтів.
- Підсвічування використовується як зовні, так і в середині з білим, теплим чи різнобарвним світінням.
Оформити вітрину можливо поєднуючи кілька видів оформлення, обклеювання вітрин з неоном, чи рекламні конструкції підсвітити яскравою ілюмінацією.
Матеріали для обклеювання вікон
- Перфорована плівка чи One Way Vision, клеїться тільки з зовнішнього боку скла та призначена для нанесення різнокольорового зображення з якістю друку до 1440 dpi, а також для проникнення денного світла в середину простору.- Плівка з друком використовується для 100% запечатки площі з використання як УФ друку, так і екосольвентного друку, з якістю друку до 1440 dpi.
- Обклеювання вітрин аплікацією (плотерна порізка плівки) застосовується в основному біла чи кольорова самоклеюча плівка з вибіркою зайвих елементів для створення читабельного зображення.
- Тонування вітрин чи офісних перегородок здійснюється прозорою матовою самоклеючою плівкою різних виробників з різними відтінками та структурою плівки.
Обладнання для обклеювання вітрин
Принтер для широкоформатного друку з використанням технологій нанесення зображень УФ чи екосольвентної технології.Плотер призначений для порізки самоклеючої плівки згідно з векторного файла.
Ламінатор ламінує плівку від передчасного руйнування від зовнішнього середовища, сонця, води та механічних пошкоджень.
Інструменти для обклеювання вікон – це ножі, ракелі, пристосування для очистки скла, лінійки й т.д.
Автотранспорт використовується для перевезення матеріалів, інструментів та драбин.
Кому треба оформляти вітрини?
Аптека – хоче проінформувати про нові препарати, корті покращать здоров'я населення та як один з видів реклами це розміщення в вітринах рамок з плакатами.Клініка – хоче розповісти про свої послуги в охороні здоров'я, про своїх фахових лікарів та нових методів лікування захворювань.
Лабораторії аналізів - хочуть сказати, що вони виконують забір аналізів на всі випадки життя, щоб було зрозуміло, що та як лікувати в майбутньому.
Салон квітів – піднесе свою креативність в оформленні букетів та композицій з квітів, з використанням різних дизайнерських матеріалів.
Бутик чи магазин одягу – хоче надати інформації. Про сезонні колекції одягу та строк їх продажу.
Банк чи ломбард – наголошують на фінансових послугах та перевагах їх використання для корпоративних клієнтів та приватних заощаджень.
Салон краси чи barbershop – зробить ставку на індивідуальності кожної людини та тих послугах, які вони надають.
Супермаркет чи магазин продуктів – повідомить про поточні акції для збільшення продажів актуальної групи товарів чи сезонних продуктів.
Ресторан – надасть вам, як дорогому гостю, затишний зал та добру атмосферу, а вам тільки залишиться прийти з дружньою компанією.
Туристична агенція – буде вас гукати в місце на планеті, де ви будете почувати себе щасливо та і знайдете велику силу для великих досягнень.
І так можна продовжувати ще, но ми хочемо показати вам, на цих прикладах, що повинні креативно підходити до зовнішньої реклами, яка вам надасть нових клієнтів та окупиться у найкоротші терміни.
Як самому зробити оклейку вітрини чи вікна?
Обклеювання вітрин плівкою – це на перший погляд здається легко і що можна без труднощів повторити рухи майстра та не переплачувати за послугу, але в цьому і є труднощі.Розробка дизайну макета – зробить досвідчений дизайнер згідно з останніми тенденціям у виготовленні реклами.
Матеріали для реклами – також важливо підібрати згідно зі своїми потребами.
Поклейка – займає від декількох хвилин для режиму роботи, до десяти хвилин на один метр квадратний площі вітрини.
Гарантія на послуги – складає 30 календарних днів від дня поклейки.
Висновки – довіртесь майстрам рекламної справи, вони цьому навчались, вони розуміють всі тонкощі роботи з матеріалами, і точно гарантують вам результат, на який ви розраховуєте від красивої та привабливої вітрини.
Строк служби реклами
Строк розміщення реклами залежить від тимчасових рамок акції що проводиться, матеріалу на якому зроблений рекламний сюжет. Реклама повинна бути завжди чистою, актуальною та яскравою. В середньому строк обклеювання вітрин залежить від матеріалів та сонячної експозиції розміщення вітрини (сонячна сторона) від 6 до 36 місяців. Також треба враховувати, що реклама «приїдається» і вже через пів року перехожі її вже не помічають, а ви ще думаєте, що вона працює, та збільшує ваш дохід, але це не так, і треба робити заміну зображення вітрини.Правила розміщення реклами на вікнах в Києві
Розмістити рекламу на вікнах, згідно з правилами, це важливо. Усередині приміщення можливо розмістити все що ви бажаєте і це не регламентується ніяк жодними законними актами. А ось зовні скла це вже підпадає під «Правила розміщення реклами в місті Києві» від 30.03.2017 року.Ціна на оформлення вітрин плівкою
Бюджет завжди важливий в рекламних кампаніях по просуванню всіх товарів та послуг, тому ми вам хочемо викласти основні пункти з чого складається вартість, як зниження вартості послуг відбувається на кінцевому результаті й наші поради під час вибору постачальника рекламних послуг. Більша частина рекламних матеріалів експортується з Європи та Китаю, а значить, що всі матеріали прив'язані до долара.Плівка це від 100 до 250 грн/м2, в залежності від виду матеріалу та постачальника. Вартість флексодруку (нанесення зображення) залежить від способу нанесення (УФ чи екосольвентні принтери), які фарби використовуються (оригінальні чорнила чи дешеві аналоги), строк роботи обладнання та його технічний стан, оренда виробничих приміщень, прибутку компанії для забезпечення стабільної роботи компанії й що дуже важливо це люди, спеціалісти, котрі виконують свою роботу, також хочуть заробляти гідну зарплату за свою працю.Робіть вибір на рекламних компаніях, які вже давно працюють на ринку реклами, оплачують податки в бюджет та працюють прозоро.